L’estudiant de doctorat de l’ICCUB, Toni Bertólez, ha estat guardonat amb el premi de l’ACCC a la divulgació a YouTube i Xarxes

Crèdits
ACCC

Els premis han estat atorgats en motiu del 30è aniversari de l’ACCC (Associació Catalana de la Comunicació Científica) i són concedits a projectes amb un bon impacte, rigor científic, perspectiva de gènere, visión de futur, inclusibilitat llinguística, i amb objectius educatius.

En aquest cas, han concedit el premi al Toni Bertólez de l’Institut de Ciències del Cosmos de la UB pel seu projecte de divulgació en català a xarxes @delbuitaltot. Es tracta d’un projecte divulgatiu de ciència (en concret, física) en català a YouTube, Instagram i Twitter. Amb aquest projecte, el Toni vol reivindicar l’ús del català com a llengua científica alhora que mostrar la recerca de qualitat que fan els i les joves catalanes - "Els joves tenim molt a dir sobre ciència, i amb la llengua d'allà on vivim".

Si encara no el seguiu, podeu fer-ho a @delbuitaltot !

Activitats i Notícies relacionades

Teresa Antoja rep el premi MUY Astrofísica
Font
Muy Interesante
ES

Coincidint amb l'exemplar número 500 de la publicació, la revista Muy Interesante −capçalera del Grup Zinet Media− va organitzar un gran esdeveniment al cor de Madrid: l'I Science Fest. Amb una assistència de més de mil persones, el teatre Coliseum de Madrid va ser testimoni d'una trobada que es vol convertir en un gran referent en el sector de la divulgació del coneixement.

Materials relacionats

Premsa Radio i TV