Projecte FORCES: Foment de la Recerca en els Centres de Secundària

A càrrec de
Investigadors de l'ICCUB
Estudiants de batxillerat

L'Institut de Desenvolupament Professional de la Universitat de Barcelona (IDP-ICE) organitza el projecte FORCES, on investigadors de la Universitat supervisen i ajuden a tutoritzar treballs de recerca d'alumnes de segon de Batxillerat. Des de l’IDP-ICE de la UB volem ajudar a crear els ponts entre les diferents Facultats de la Universitat de Barcelona i els centres educatius d’Infantil, primària i secundària per tal de potenciar la transferència del coneixement. En el marc del Programa “Construint un espai per a la recerca educativa” (CERE) i com a fase inicial us presentem el projecte FORCES (Foment de la Recerca en els Centres de Secundària). Amb aquest projecte volem facilitar la relació entre els diferents departaments de la UB i els centres de secundària per ajudar a realitzar el treball de recerca obligatori dels alumnes de batxillerat.

Un dels investigadors de l'ICCUB que participa al projecte és l'astrofísic Valentí Bosch-Ramon, que enguany supervisarà quatre treballs de recerca sobre forats negres i astrofísica

Podeu trobar tota la informació sobre com presentar propostes i els terminis de resolució a la pàgina web de l'IDP-ICE: http://www.ub.edu/cere/forces/