Nous descobriments del telescopi James Webb amb Jordi Miralda a Ràdio Estel

Crèdits
Ràdio Estel
Publicada

Galàxies antiquíssimes, atmosferes d’exoplanetes... Quins descobriments està fent el Telescopi Espacial James Webb que mai s’havien fet abans?

L’investigador de l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona, Jordi Miralda, ens parla d’aquest telescopi i dels avanços científics que ja està portant al programa La Caravana de Ràdio Estel.

Podeu escoltar el programa sencer aquí.

Cartell de la representació teatral “Diàleg sobre la naturalesa de l'Univers, amb la participació d'eminents astrònoms de l'època modernista”
Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència 2023
El proper 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. Aquest dia vol donar visibilitat a les contribucions, no degudament reconegudes en moltes ocasions, de les dones a la ciència.
Jordi Miralda, ICREA-ICCUB-IEEC
Aula Magna Enric Casassas (Facultat de Física)
Altres
Obert a tots els públics