«L'art ens pot ajudar a superar la crisi del coronavirus»

Títol
Andy Gracie
Tipus
Entrevista a
Andy Gracie
Font
Universitat Oberta de Catalunya
EN

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) entrevista l'artista resident a l'ICCUB Andy Gracie, i a la coordinadora d'Arts at CERN Monica Bello. Els dos han coordinat l'última edició de la revista Artnodes, revista acadèmica de la UOC sobre art, ciència i tecnologia, que recull les reflexions i aportacions d'artistes de diferents parts de món sota el títol «Diàlegs entre art i ciència fonamental». La conversa tracta la relació entre l'art i la ciència. Com s'acosten els artistes a les diferents disciplines científiques? Tenen els científics una part artística desenvolupada?

Podeu llegir l'entrevista sencera a la sala de premsa de la UOC

Activitats i Notícies relacionades

art_i_astronomia
Art i Astronomia: Entrevista a Josep Manel Carrasco
Font

L'investigador de l'ICCUB parla sobre "Art i Astronomia" al programa de Ràdio Sant Boi La República Santboiana.

L'astrònom Josep Manel Carrasco parla de la representació de l'astronomia en les pintures al llarg de la història en el programa "La república santboiana" de ràdio Sant Boi.