L’ICCUB participa a la XVI Fira d’Empreses de la UB

Títol
XVI Fira d'Empreses

L’Institut de Ciències del Cosmos participarà a la XVI Fira d’Empreses de la UB el proper dimecres, 4 de maig, entre més d’un centenar d’empreses. L’objectiu de l’esdeveniment és fomentar la transferència de coneixement i reduir la barrera entre la Universitat i l’empresa per a encarar els reptes de la nostra societat.

Enguany comptem amb els investigadors predoctorals Óscar Jiménez, Toni Bertólez i Quim Llorens com a representants de l'ICCUB a la fira, i que s'encarregaran de donar a conèixer als possibles nous membres la tasca investigadora i divulgativa que fem a l'Institut de Ciències del Cosmos de la UB.

La Fira d’Empreses és una oportunitat perquè els estudiants contactin amb empreses d’activitats relacionades amb els estudis que estan cursant. D’aquest contacte estudiant-empresa en pot sorgir una beca, un conveni per estada en pràctiques externes o un contracte de treball. Una altra cosa important per a l’estudiant, que la Fira d'Empreses pot aportar, és la formació en competències transversals, com ara dissenyar i presentar un bon currículum, fer una bona entrevista de treball, etc. Per això en recomanem l’assistència a qualsevol persona amb un interès en la ciència i la tecnologia.
La parada de l’ICCUB estarà ubicada a l’atri solar (estand nº 26), i estarà oberta al públic de 10 a 16h. Allà, estudiants i possibles col·laboradors podran informar-se de les nostres ofertes de treball, pràctiques i la nostra oferta acadèmica (màsters).

plànol_atri_Página_2

Us animem a tots i totes a fer-nos una visita a la Fira i a descobrir la resta d’empreses i institucions.