L’ICCUB participa a la XVI Fira d’Empreses de la UB

XVI Fira d'Empreses
Publicada

L’Institut de Ciències del Cosmos participarà a la XVI Fira d’Empreses de la UB el proper dimecres, 4 de maig, entre més d’un centenar d’empreses. L’objectiu de l’esdeveniment és fomentar la transferència de coneixement i reduir la barrera entre la Universitat i l’empresa per a encarar els reptes de la nostra societat.
La Fira d’Empreses és una oportunitat perquè els estudiants contactin amb empreses d’activitats relacionades amb els estudis que estan cursant. D’aquest contacte estudiant-empresa en pot sorgir una beca, un conveni per estada en pràctiques externes o un contracte de treball. Una altra cosa important per a l’estudiant, que la Fira d'Empreses pot aportar, és la formació en competències transversals, com ara dissenyar i presentar un bon currículum, fer una bona entrevista de treball, etc. Per això en recomanem l’assistència a qualsevol persona amb un interès en la ciència i la tecnologia.
La parada de l’ICCUB estarà ubicada a l’atri solar (estand nº 26), i estarà oberta al públic de 10 a 16h. Allà, estudiants i possibles col·laboradors podran informar-se de les nostres ofertes de treball, pràctiques i la nostra oferta acadèmica (màsters).

plànol_atri_Página_2

Us animem a tots i totes a fer-nos una visita a la Fira i a descobrir la resta d’empreses i institucions.