Entrega de premis del concurs de dibuix “Dibuixa el teu Asteroide!” 2021

Impactes a la Terra
Crèdits
Valèria Endrino Lainz

Des de l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona ens complau molt anunciar que els premis del concurs de dibuix “Dibuixa el teu Asteroide!” 2021 han estat guardonats als següents participants:

• 1r PREMI : Valèria Endrino Lainz, amb el dibuix Impactes a la Terra, Aquarel·la d’un meteorit impactant a la Terra.

• 2n PREMI: desert

• 3r PREMI: desert

El Dia de l’Asteroide és una iniciativa de les Nacions Unides que té l’objectiu de crear consciència sobre els riscos i també les oportunitats científiques que presenten aquests cossos celestes i l’ICCUB hi hem volgut participar amb aquest concurs de dibuix.

Volem agrair a tots els infants que han participat la feina feta i esperem poder celebrar una segona edició per a seguir fomentant la creativitat i la ciència entre els petits i petites!

ENHORABONA A TOTES I TOTS!