Llibres i Manuals

Tipus
Divulgació científica
Carme Jordi, ICCUB-IEEC

La nostra astrònoma i catedràtica de la Facultat de Física Carme Jordi publica un llibre com a coautora sobre astrobiogeologia. També hi participen l’astrofísic del CSIC i director de l’IEEC Ignasi Ribas; el geofísic de l'Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera Daniel García-Castellanos, i el microbiòleg de l’Institut de Recerca de la Biodiversitat i professor de la Facultat de Biologia Jordi Urmeneta.

El llibre tracta sobre la possibilitat de l'existència de vida més enllà del nostre planeta, amb  l’astrobiogeologia com a punt de trobada de múltiples disciplines que conviden tant al debat sobre paradigmes acceptats com al discurs de caràcter més especulatiu.

Planeta Terra
Els humans podem viure més enllà de la Terra?

En l’edició d’enguany del cafè científic de la Setmana de la Ciència de l'Institut Ramon Berenguer IV, la doctora Carme Jordi estarà el proper dia 6 de novembre, a les 16:30 h, presentant una confe

A càrrec de
Institut Ramon Berenguer IV
Xerrades a escoles
Secundària i batxillerat

Xerrada: "Mil milions d'ulls per a mil milions d'estrelles"
L'astrònoma Carme Jordi va impartir la xerrada sobre la missió Gaia "Mil milions d'ulls per a mil milions d'estrelles" a l'Agrupació Astrobanyoles, el passat mes de gener. Podeu recuperar-la al canal de Youtube de l'Agrupació.
Agrupació Astrobanyoles
Divulgació científica
Premsa Radio i TV
Entrevista amb Carme Jordi
Carme Jordi, investigadora a l'ICCUB en la Missió Gaia parla sobre el satèl·lit amb Antònia Caño de Ràdio Santvi. Amb motiu de la conferència que ofereix l'astrònoma a la Biblioteca de Sant Vicenç de Montalt.
El cabàs de la Muntala, Ràdio SantVi
Premsa Radio i TV
El reconeixement de les dones, el forat negre de l'astronomia
Aquest primer programa de "Les dones i els dies" es dedica a les dones i l'astronomia. En la primera part del programa s'entrevista Carme Jordi, astrònoma de l'ICCUB, que parla de la seva trajectòria científica i de la missió espacial Gaia de l'Agència Espacial Europea, en la qual treballa des dels seus inicis.
Varis
Catalunya Radio