Talleres y Ferias

Correo de contacto
divulgacio@icc.ub.edu
Estudiants de batxillerat

L'ICCUB torna a participar enguany en els Experiments de Física, organitzats per la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona.

En aquest taller, futurs estudiants de la facultat podran fer un itinerari al llarg de diversos àmbits de la Física realitzat a través de diversos experiments presentats per professors-monitors de la Facultat.

L'activitat tindrà una durada aproximada de 3 hores i mitja i estarà dividida en 4 experiències sobre temes d’interès en Física (nous materials, fotònica, astrofísica i tecnologia electrònica).

Els monitors de l'ICCUB han contribuït a aquesta trobada amb una activitat consistent en una observació solar amb telescopis al terrat de la facultat i un passeig per la Via Làctia amb ulleres de Realitat Virtual fent servir dades reals proporcionades per la missió de l'ESA Gaia.