Tres investigadors de l'ICCUB entre els guanyadors de la III Tesimarató de Física

Crèdits
Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat de Física de la UB

La III Tesimarató de Física de la Universitat de Barcelona (UB) ha conclòs amb èxit, reconeixent el talent i la dedicació dels investigadors predoctorals de la Facultat que han destacat per les seves tesis doctorals. En un acte celebrat el passat 13 de juny, els guardonats van rebre els seus premis de mans de la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat de Física, la presidenta de l'Escola de Doctoral de la Facultat de Física i la Dra Gemma Marfany, ex-Delegada del Rector per la divulgació científica.

Els premiats d'aquesta edició, d'esquerra a dreta, han estat Lluís Casabona Cendra de l'Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB), Pau Solé Vilaró de l'Institut de Ciències del Cosmos de la UB (ICCUB), Toni Bertólez també de l'ICCUB, i Judith Ardèvol, que treballa conjuntament entre l'ICCUB i l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC).

La Tesimarató de Física de la UB es consolida així com un esdeveniment per a la comunicació de la recerca científica en català, impulsant als investigadors predoctorals a donar a conèixer la seva feina. Els organitzadors han expressat la seva satisfacció pel nivell de les tesis presentades i han destacat la importància de seguir fomentant la recerca de qualitat en l'àmbit acadèmic.

Enhorabona a tots els participants!