Presentació del projecte PocketQube Space Project

Crèdits
PocketQube Space Project

L'acte comptarà amb la presència d'en Jorge Onsulve(obriu en una finestra nova), promotor del projecte, en Jordi Gutiérrez(obriu en una finestra nova), Dr. en Astrofísica i professor de l'EETAC. En Jordi dedica part la seva recerca als satèl·lits molt petits per l'estudi de la termosfera i per astronomia. També tindrem el privilegi d'escoltar en Juan de Dalmau-Mommertz(obriu en una finestra nova). En Juan és actualment membre de la International Space University (la qual va presidir) i ha treballat en càrrecs de responsabilitat a l'ESA, al CNES a la Guaiana Francesa i al CTAE.

L'Institut de Ciències del Cosmos participa en el projecte a través de la seva Unitat Tecnològica, els membres de la qual assessoran els estudiants en el desenvolupament dels nanosatèl·lits.