Grup de Recerca de Cerdanya
Publicada

L’investigador Toni-Santana Ros de l’Institut de Ciències del Cosmos de la UB oferirà una xerrada sobre exoplanetes a la I Trobada Astronòmica de Cerdanya el proper dissabte 9 de juliol.

L’esdeveniment està organitzat pel Grup de Recerca de Cerdanya amb l’objectiu d’acostar l’interès per l’astronomia i la ciència al públic general.

No us perdeu la xerrada i la resta d’activitats de la jornada!

L’ICCUB a la I Trobada Astronòmica de Cerdanya

L’investigador Toni-Santana Ros de l’Institut de Ciències del Cosmos de la UB participarà a la

Toni Santana-Ros , ICCUB-UA
Local Social d'All, Puigcerdà
Impacte coet de la missió xinesa Chang’e 5-T1 a la Lluna
Impactes lunars a RAC1 amb Toni Santana-Ros

Avui divendres 4 de març està previst que es doni l’impacte del coet que va llançar la missió xinesa Chang’e 5-T1 a la Lluna. En concret, la col·lisió tindrà lloc a les 13h i 25 minuts i 58 segons a la cara oculta del nostre satèl·lit, així que no serà observable des de la Terra.