Material Gràfic

Còmic "Científicas: pasado, presente y futuro"

Tipus
Còmics
A càrrec de
Raquel García
SEA
ES

La Sociedad Española de Astronomía, la Universidad de Sevilla han comptat amb la il·lustradora Raquel García per a versionar la seva obra de teatre "Científicas: pasado, presente y futuro" en forma de còmic.

Podeu trobar tota la informació i descarregar-lo de manera gratuita a la seva pàgina web.

Activitats i Notícies relacionades

Cartell de la representació teatral “Diàleg sobre la naturalesa de l'Univers, amb la participació d'eminents astrònoms de l'època modernista”
Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència 2023
El proper 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. Aquest dia vol donar visibilitat a les contribucions, no degudament reconegudes en moltes ocasions, de les dones a la ciència.
Jordi Miralda, ICREA-ICCUB-IEEC
Aula Magna Enric Casassas (Facultat de Física)
Altres
Obert a tots els públics
Fent Zoom al Sol amb la Solar Orbiter
Font
SEA

Les darreres imatges de la Solar Orbiter mostren el Sol amb una precisió sense precedents. Aquestes van ser preses el passat 7 de març, quan la nau va creuar la línia entre la Terra i el Sol.

Materials relacionats

Exposicions
AstrónomAs

La nova exposició AstrónomAs se centra en les dones que han dedicat les seves nits i els seus dies a l'estudi de l'astronomia.

GL
Material Gràfic
Exposició: Científiques Catalanes 2.0
L’exposició “Científiques catalanes 2.0”, nascuda al 2020 pretén donar una major visibilitat al paper estratègic de les dones científiques del nostre territori, que es preocupen per comunicar la ciència a fi de contribuir a crear i divulgar rols i models femenins,
Associació Catalana de Comunicació Científica
Divulgació científica
Per què la Física? 291 Dones t'ho expliquen

Resum del vídeo de totes les binvestigadores participants a la iniciativa #YoFisica, impulsada per l'Instituto de Física Teórica IFT en motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona i la

Instituto de Física Teórica IFT
Divulgació científica
Exposicions
Telescopi Assumpció Català
Exposició que ret homenatge a Maria Assumpció Català, que va ser la primera professora numerària astrònoma a la universitat espanyola.