Conferències

Xerrada: "El mètode científic en la vida quotidiana"

A càrrec de
Xavier Luri, ICCUB [IEEC-UB]
Organitza
Obert a tots els públics

L'astrònom i director de l'Institut de Ciències del Cosmos impartirà el proper dissabte, 25 de febrer, la xerrada "El mètode científic en la vida quotidiana", dins del programa "TOC-TOC" organitzat per la UB Divulga.

Aquest projecte vol facilitar la comunicació entre la UB i els diferents agents socials interessats en la recerca que es fa a la Universitat. Els investigadors que hi participen ofereixen xerrades divulgatives en què expliquen d’una manera clara i entenedora en què consisteix la seva recerca. Tots ells —cadascun des de la seva àrea de coneixement— comparteixen la inquietud d’apropar la seva feina a la societat.

Així doncs, les institucions interessades a rebre la visita d’un dels investigadors inclosos en aquest projecte només han de fer «toc-toc» omplint el formulari.