Conferències

Conferència per a infants: El Sol, les estrelles i els planetes

Títol
El Sol, les estrelles i els planetes
Crèdits
Wikimedia Commons
A càrrec de
Gemma Busquet, ICCUB-IEEC
Correu de contacte
divulgacio@icc.ub.edu
Obert a tots els públics

Aquest dissabte 3 de febrer, els participants de la Matinal Astronòmica de la Biblioteca Municipal Bellavista de Les Franqueses del Vallès rebran a la investigadora de l'ICCUB-IEEC, Gemma Busquet. La científica oferirà una xerrada de divulgació per a infants titulada "El Sol, les estrelles i els planetes", com a part del programa Febrer Científic.

Busquet, reconeguda per la seva experiència en el camp de la formació estel·lar, guiarà els assistents a través d'un viatge divulgatiu que abastarà des del Sol fins als confins de l'espai, explorant estrelles i planetes. La xerrada promet ser una oportunitat única per aprendre i meravellar-se amb els misteris de l'univers.

L'esdeveniment, que forma part de la sèrie d'activitats organitzades per la biblioteca per fomentar l'interès per la ciència i l'astronomia, començarà a les10:30h a la Plaça Major de Bellavista. Tothom està convidat a participar en aquesta emocionant Matinal Astronòmica i gaudir d'una experiència educativa i captivadora.

Activitats i Notícies relacionades

Gemma Busquet (ICCUB-IEEC)
Xerrada "La Brosssa Espacial" amb Gemma Busquet

La investigadora Gemma Busquet (ICCUB-IEEC) ha visitat als alumnes de 6è de primària de l'Escola Pérez-Sala de Vilassar de Mar per a parlar sobre la Brossa Espacial i els problemes