Xerrades a escoles

Centre d'Estudis MONLAU
Correu de contacte
divulgacio@icc.ub.edu

Hi ha vida a altres planetes del nostre sistema solar? El director de l’Institut de Ciències del Cosmos (ICCUB-IEEC), Xavi Luri, ens planteja aquesta pregunta en la xerrada “Vida al sistema solar” que oferirà el proper dilluns, 14 de novembre, al Centre d’Estudis Monlau.

Aquesta xerrada està emmarcada dins el programa TOC-TOC de divulgació científica de la Unitat de Cultura Científica i Innovació de la Universitat de Barcelona, que té l’objectiu de facilitar la comunicació entre la UB i els diferents agents socials interessats en la recerca que es fa a la Universitat. Els investigadors que hi participen ofereixen xerrades divulgatives en què expliquen d’una manera clara i entenedora en què consisteix la seva recerca. Tots ells —cadascun des de la seva àrea de coneixement— comparteixen la inquietud d’apropar la seva feina a la societat.

XERRADA: “VIDA AL SISTEMA SOLAR”

En aquesta xerrada farem un repàs a les característiques dels diferents planetes i satèl·lits del sistema solar per analitzar la possibilitat de que hi hagi vida.

Quan? Dilluns 14 de novembre

On? Centre d’Estudis Monlau

Programa TOC-TOC

TOC-TOC és l’onomatopeia que fa referència al soroll que sentim quan algú truca a una porta. Doncs bé, aquest projecte vol facilitar la comunicació entre la UB i els diferents agents socials interessats en la recerca que es fa a la Universitat. Els investigadors que hi participen ofereixen xerrades divulgatives en què expliquen d’una manera clara i entenedora en què consisteix la seva recerca. Tots ells —cadascun des de la seva àrea de coneixement— comparteixen la inquietud d’apropar la seva feina a la societat.

Així doncs, les institucions interessades a rebre la visita d’un dels investigadors inclosos en aquest projecte només han de fer «toc-toc» omplint el formulari.

Activitats i Notícies relacionades

Materials relacionats