Premsa Radio i TV

El llarg camí cap a les ones gravitacionals

Article de "El Peródico de Cataluña" sobre el llibre " Iluminando el lado oscuro del Universo", el llibre de Roberto Emparan que es publica el 07/02/2018.

Sobre l'autor

El Roberto Emparan és investigador ICREA a l'Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona, és un dels nostres físics més reconeguts internacionalment en el camp de la gravetat, els forats negres i les teories de supercordes.La seva recerca se centra en l’estudi de la gravetat, l’estructura de l’espai-temps, i els forats negres, tant en els aspectes clàssics com quàntics. Ha publicat prop de 100 articles d’investigació i impartit més de 150 xerrades i conferències convidades sobre forats negres, teoria de cordes i cosmologia.

Premsa Radio i TV
El costat fosc de l'Univers
L'espanyol Roberto Emparan i el xilè Andrés Gomberoff són dos físics interessats en difondre allò que per a molts és inexplicable: la naturalesa de l'univers. Tots dos participaran en el Hay Festival, entre el 8 i 11 de novembre, a Arequipa.
Roberto Emparan, ICREA-ICCUB
Font